Παρουσίαση της στρατηγικής Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού 2011-2021

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Τουρισμός

1

Τις βασικές αρχές της στρατηγικής της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του ελληνικού Τουρισμού παρουσίασε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Τ.Ε. ενόψει του Συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του μήνα.

Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού ανέφερε τους στόχους και τις προτεραιότητες που θέτει η κυβέρνηση για την δεκαετία 2011-2021 όπως προκύπτουν από τη μέχρι τώρα συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς και από την μελέτη του Σ.Ε.Τ.Ε.: «Ελληνικός Τουρισμός 2020-Πρόταση για το νέο Αναπτυξιακό μοντέλο».

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Ε.Τ.Ε. συμφώνησαν στις βασικές αρχές και δεσμεύθηκαν να συνδράμουν στην εξειδίκευση τους, υποβάλλοντας προτάσεις σχετικά με τις προτεραιότητες που πρέπει να υπάρξουν.

Αμέσως μετά το τέλος της συνάντησης που κράτησε περίπου δύο ώρες ο Παύλος Γερουλάνος απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Αυτό το οποίο είχα την ευκαιρία να κάνω στο Δ.Σ. του Σ.Ε.Τ.Ε. ήταν να παρουσιάσω κάποιες βασικές προτεραιότητες που έχουμε θέσει ως κυβέρνηση στα θέματα του τουρισμού οι οποίες βασίζονται και σε πρόσφατες μελέτες όπως αυτή του Σ.Ε.Τ.Ε. Όπως γνωρίζετε πρώτη μας προτεραιότητα είναι να αξιοποιηθεί ο τουρισμός και η δυναμική που έχει αποκτήσει για να φέρουμε περισσότερες επενδύσεις στην Ελλάδα, για να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες. Αυτοί είναι οι δυο βασικοί άξονες πάνω στους οποίους εργαζόμαστε.

Τώρα όσον αφορά τις επενδύσεις είχα την ευκαιρία να μιλήσω για κάποιες προτεραιότητες που έχουμε θέσει. Σε ό,τι αφορά την προσέλκυση νέων επισκεπτών μου δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσω για το πώς μπορούν αυτές οι αγορές να αναπτυχθούν. Έχουμε τρία επίπεδα αγορών αυτή τη στιγμή. Οι παραδοσιακές μας αγορές όπως είναι οι ευρωπαϊκές, οι οποίες έχουν πολύ μεγάλη δυνατότητα ανάπτυξης, ωστόσο τα τελευταία χρόνια είχαν υποστεί πλήγματα λόγω των κακών σχέσεων με κάποιες απ' τις χώρες.

Η δεύτερη κατηγορία είναι οι καινούριες αγορές που έχουμε ήδη ανοίξει, για τις οποίες πρέπει να δουλέψουμε μαζί για να συνεχίσουμε να τις αναπτύσσουμε όπως είναι η Ρωσία, η Τουρκία, το Ισραήλ ενώ τέλος υπάρχει μια εντελώς καινούρια αγορά, της Κίνας, της Ινδίας, της Βραζιλίας, οι οποίες έχουν τεράστιο ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή, αλλά για την ανάπτυξη τους θα χρειαστεί να δημιουργήσουμε συμμαχίες με γειτονικά κράτη προκειμένου να μπορέσουμε να προσελκύσουμε επισκέπτες όχι μόνο για να έρθουν στην Αθήνα και την Ελλάδα αλλά και για να συνδυάσουν αυτές τις διακοπές με κάτι άλλο.

Αυτά είναι τα τρία επίπεδα στα οποία κινούμαστε και θα έχουμε την ευκαιρία να εξειδικεύσουμε για κάθε κοινό και για κάθε αγορά, πώς θα τις προσεγγίσουμε, μέσα από την ίδρυση και μιας κοινής εταιρείας με το Σ.Ε.Τ.Ε. για τη σωστή προβολή της Ελλάδας σαν τουριστικό προορισμό».

Την ερχόμενη Πέμπτη ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού θα συναντηθεί και με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στον τουριστικό τομέα προκειμένου να ζητήσει τη συνεργασία τους πάνω στους βασικούς στόχους που θέτει η κυβέρνηση για την στρατηγική ανάπτυξης του Τουρισμού.

 

Κοινοποίησε αυτή τη σελίδα

FacebookMySpaceTwitter