Η Συμπαράταξη Ελπίδας για στέγαστρο στο λιμάνι της Κω - εργαζόμενους ΔΕΥΑΚ

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Δελτία Τύπου


Όχι στην εκποίηση του σκελετού του στεγάστρου στο λιμάνι μας
Να γίνουν διαπραγματεύσεις με τους εργαζόμενους της ΔΕΥΑΚ

A. για το στέγαστρο-εφελκυόμενη κατασκευή στο λιμάνι μας:
1. στο χθεσινό προγραμματισμένο διοικητικό συμβούλιο του Λ.Τ. θα αποφασίζονταν η εκποίηση του σκελετού του στεγάστρου στο λιμάνι μας. Ευτυχώς που λόγω έλλειψης απαρτίας δεν πάρθηκε σχετική απόφαση. Η έλλειψη απαρτίας σημαίνει ότι σε προεκλογική περίοδο δεν μπορεί η νυν διοίκηση να παίρνει σοβαρές πολιτικές αποφάσεις. Κακώς μπήκε το θέμα σε πολιτικό επίπεδο όταν δεν έχουν διευκρινιστεί οι τεχνικές και οικονομικές πλευρές του ζητήματος. Ξαναρωτάμε: με ποια βεβαίωση, ποιου μηχανικού πιστοποιείται ότι το στέγαστρο πρέπει να κατεδαφιστεί ως ανεπαρκές στην φέρουσα ικανότητα του;
2. Να αφεθεί το ζήτημα στην επόμενη δημοτική αρχή, η οποία αφού τεκμηριώσει επιστημονικά την αποξήλωση του, μετά να προχωρήσει στις ενέργειες που θα συμφωνούν με τις προγραμματικές της θέσεις.
3. καλούμε τις δημοτικές παρατάξεις που εκτίθενται στο εκλογικό σώμα να διατυπώσουν έστω και τώρα, αφού τόσο καιρό απέφευγαν να το πράξουν είτε από σκοπιμότητα είτε από αδυναμία, να εκφράσουν την θέση τους.

B. Για την δικαίωση των προσφυγών εργαζομένων της ΔΕΥΑΚ για το επίδομα κίνησης:
4. Είναι αυτονόητο ότι η δικαστική απόφαση πρέπει να γίνει σεβαστή. Έστω κι αν γίνει προσφυγή σε ανώτερο δικαστικό σώμα της δευακ, μια επιχείρηση δημοσίου ενδιαφέροντος δεν μπορεί να συμπεριφέρεται όπως ένας ιδιώτης με στενά οικονομικά κριτήρια. Το λογικό βήμα είναι να γίνουν διαπραγματεύσεις με το σωματείο και να υπάρξουν συμβιβαστικές λύσεις. Από ότι γνωρίζουμε οι εργαζόμενοι έχουν διατυπώσει κάποιες σκέψεις. Τώρα η πολιτική ηγεσία της επιχείρησης πρέπει να μας πει τις αντι-προτάσεις της.
5. Από την συμμέτοχη μας στο Δ.Σ. που συνοδεύτηκε από μια σειρά κείμενα και προτάσεις, γνωρίζουμε την δεινή θέση της ΔΕΥΑΚ. Υπήρχε και υπάρχει μια εύκολη πολιτική επιβίωσης της επιχείρησης που στηρίζονταν στην σπατάλη του ειδικού τέλους του 80% όχι για αναπτυξιακά έργα αλλά σε έξοδα λειτουργίας. Η προοπτική της μιας ΔΕΥΑΚ για όλο το νησί και η παράλληλη κακή οικονομική κατάσταση των άλλων 2 ΔΕΥΑ καθίστα το πρόβλημα δυσμενέστατο. Ο συνδυασμός του ειδικού οικονομικού προβλήματος της ΔΕΥΑ με την γενικότερη οικονομική συγκύρια της κρατικής περιοριστικής πολιτικής του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ μας οδηγεί σε καταθλιπτικές καταστάσεις. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο επιχείρηση και εργαζόμενοι θα βρουν την συμβιβαστική λύση.
6. Ευθύνες από το παρελθόν υπάρχουν. Όμως το ζήτημα είναι τι κάνουμε τώρα. Ας αφήσουμε στην άκρη τις σκέψεις για ρετιρέ και υψηλα αμειβόμενους με χαμηλή παραγωγικότητα. Μισθοί της τάξης των 1200 και 1500 ευρώ δεν είναι ρετιρέ. Είναι στοιχειωδώς αξιοπρεπείς αμοιβές για το σημερινό κόστος ζωής. Το πρόβλημα της ΔΕΥΑΚ είναι οι πελατειακές σχέσεις; Η αδυναμία της λογω έλλειψης πολιτικής βούλησης για τον εκσυγχρονισμό του πελατολογίου της και την σωστή κοστολόγηση του προϊόντος της, σε τιμές αγοράς που συνδυάζει και την κοινωνική ευαισθησία υπέρ των οικονομικά ασθενέστερων καταναλωτών.

ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΛΠΙΔΑΣ

 

Κοινοποίησε αυτή τη σελίδα

FacebookMySpaceTwitter