Επιστολή Καΐσερλη για τη συμπεριφορά υπαλλήλων

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Δελτία Τύπου

Θέμα: «Οδηγός Εξυπηρέτησης & Καλής Συμπεριφοράς Υπαλλήλων»

Αγαπητοί συνεργάτες,

Ολοκληρώνοντας τον πρώτο κύκλο των άμεσων ενεργειών που προβλέπονται στον οδικό χάρτη μετάβασης στον Ενιαίο Δήμο της Κω και αφού πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις τόσο του Δημάρχου όσο και των Αντιδημάρχων και του Προέδρου του ΔΣ με το σύνολο του προσωπικού του Δήμου, των Νομικών του προσώπων και των Επιχειρήσεων νιώθω την ανάγκη να απευθυνθώ σε εσάς, τους επικεφαλής των Διευθύνσεων και των Τμημάτων του Νέου Δήμου και να σας ζητήσω να δημιουργήσουμε μαζί ένα καινούργιο Δήμο.

Ο νέος Δήμος της Κω καλείται πέραν των συνηθισμένων αρμοδιοτήτων του να συμβάλει αποφασιστικά στην επανεκκίνηση της τοπικής οικονομίας. Η στήριξη των μικρομεσαίων οικογενειακών επιχειρήσεων που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της τοπικής οικονομίας και η ενίσχυση της απασχόλησης των νέων μας είναι βασική προγραμματική δέσμευση της Δημοτικής Αρχής και δική μου προσωπικά.

Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι να οικοδομήσουμε, όλοι μαζί αιρετοί και εργαζόμενοι, ένα

- Δήμο Διαφάνειας. Να γνωρίζει ο δημότης κάθε στιγμή που και πως ξοδεύεται το κάθε ευρώ

- Δήμο Εμπιστοσύνης. Να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη του δημότη και του επιχειρηματία στο δήμο και τις υπηρεσίες του

- Δήμο Ισονομίας. Ο δήμος να αντιμετωπίζει με τις αρχές της ισότητας και της ισονομίας όλους τους δημότες και όλους τους επιχειρηματίες

- Δήμο Συμμετοχής. Δήμος με νέες πολιτικές δομές, που θα επιτρέπουν τη συμμετοχή του δημότη στις αποφάσεις για την αναπτυξιακή κατεύθυνση του τόπου μας και όλες τις σοβαρές αποφάσεις που αφορούν την κοινωνία της Κω.

- Δήμο του Υγιούς Ανταγωνισμού. Να αναπτυχθεί υγιής ανταγωνισμός στον επιχειρηματικό κόσμο που να εξαλείφει προνομιακές συμπεριφορές υπέρ των ημετέρων

Ξεκινώντας από τον πολύ σημαντικό τομέα της βέλτιστης εξυπηρέτησης του δημότη σας κοινοποιώ τον Οδηγό καλής Συμπεριφοράς του Υπαλλήλου που συνέταξε ο συνήγορος του Πολίτη σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης προκειμένου να τον ακολουθούν όλοι οι εργαζόμενοι. Ο Οδηγός έχει αναρτηθεί στον κόμβο πληροφόρησης του δήμου μας www.kos.gr από όπου μπορείτε να τον κατεβάσετε στον υπηρεσιακό σας υπολογιστή.

Με ευθύνη των Προϊσταμένων των Διευθύνσεων και των Τμημάτων θα πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι εργαζόμενοι για τις βασικές αρχές του οδηγού και να τις ακολουθούν πιστά κατά την διάρκεια της εξυπηρέτησης των συνδημοτών μας.

Μεταξύ των βασικών αρχών του οδηγού συμπεριλαμβάνονται και τα ακόλουθα :

1. Ο υπάλληλος συμπεριφέρεται πάντοτε κατά τρόπο που να καθίσταται άξιος της εμπιστοσύνης του δημότη.

2. Ο υπάλληλος πρέπει να τηρεί σε κάθε περίσταση, τους βασικούς κανόνες καλής συμπεριφοράς ανεξάρτητα από την ψυχική του διάθεση

3. Όταν ο υπάλληλος συναλλάσσεται με δημότες δεν πρέπει να διακόπτει την επικοινωνία μαζί τους για προσωπικές του υποθέσεις.

4. Όταν ο υπάλληλος απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις δηλώνει το όνομα του και απαντά με ευγένεια και προθυμία στις ερωτήσεις που του απευθύνονται

5. Κατά την συναλλαγή του με τον δημότη δεν επηρεάζεται από το φύλο, την εθνικότητα, την φυλή, τη γλώσσα, την καταγωγή και τις θρησκευτικές πεποιθήσεις ή άλλες πεποιθήσεις των συναλλασσομένων

6. Ο υπάλληλος οφείλει να έχει άριστη γνώση του αντικειμένου του

7. Ο υπάλληλος οφείλει να φροντίζει για την αρτιότητα της εργασίας του ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα της.

8. Ο υπάλληλος εκτελεί τα καθήκοντα του γρήγορα και αποδοτικά

9. Ο υπάλληλος προσπαθεί με απλό τρόπο να εξηγεί στους δημότες τα σχετικά με την υπόθεση του

10. Ο υπάλληλος είναι απόλυτα συνεπής στις δεσμεύσεις που αναλαμβάνει προς τους δημότες

Είμαι απόλυτα βέβαιος πως με την δική σας βοήθεια θα υπάρξει πλήρης ενημέρωση και εφαρμογή των βασικών αρχών του οδηγού από το σύνολο των εργαζομένων του δήμου μας.

Με Εκτίμηση,

Ο Δήμαρχος Κω

Κώστας Καΐσερλης

Κοινοποίησε αυτή τη σελίδα

FacebookMySpaceTwitter