Ηλίας Σιφάκης: «Είναι φρονιμότερο, το γραφείο τύπου του ΕΦΤ να αφήσει το μυστρί με την λάσπη»
Κατά την προσφιλή της τακτική η δημοτική αρχή για μια ακόμα φορά προτιμά να κρύβεται πίσω από ανακοινώσεις και δελτία τύπου ανώνυμων συντακτών γραφείων τύπου.
Εμείς δεν θα την ακολουθήσουμε στον κατήφορό της και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε επώνυμα και με θάρρος την ορθότητα των απόψεών και θέσεών μας.
Δεν θα ασχοληθούμε καθόλου με την λάσπη που προσπαθεί να πετάξει, μέσω του γραφείου τύπου του ΕΦΤ.
Αυτό θα το αφήσουμε να το κρίνουν τα στελέχη του ΕΒΕΔ τα οποία είχαν και την ευθύνη της απευθείας επικοινωνίας και συμφωνίας με την Ryanair και θα περιμένουμε την αντίδρασή τους.
Είμαστε όμως υποχρεωμένοι να σημειώσουμε στο γραφείο τύπου και σε όλη τη δημοτική αρχή ότι:
1. Το συμβόλαιο που υπεγράφη με την ΔΕΤΑΠ, (την εταιρία ανάπτυξης του ΕΒΕΔ) είναι ακριβώς το ίδιο που υπέγραψε και το ΔΣ του ΕΦΤ τότε.
2. Το ΔΣ του ΕΦΤ σήμερα δεν διαφέρει και πολύ στα βασικά του στελέχη με τα τότε. Η Ένωση Ξενοδόχων, η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων, η Ένωση Επιπλωμένων Διαμερισμάτων, το Επαρχείο (το οποίο εκπροσωπείται σήμερα από την περιφέρεια με το ίδιο πρόσωπο), ο Δήμος Νισύρου, ήταν και τότε μέλη του Δ.Σ. του ΕΦΤ. Γιατί λοιπόν το γραφείο τύπου δεν ζητά ευθύνες για τις ελλιπείς ασφαλιστικές δικλίδες και από το ΔΣ του ΕΦΤ? Εκτός και αν τα μέλη του Δ.Σ. δε γνωρίζουν τίποτα για το δελτίο τύπου(!!!). Προφανώς όμως ξέρει ο συντάκτης του κειμένου ότι και ο Δήμος της Κω τότε, αλλά και ο ΕΦΤ έκαναν ακριβώς αυτό που έπρεπε, για μία συμφωνία που αφορούσε την συνδιαφήμιση των χειμερινών πτήσεων της συγκεκριμένης εταιρίας για την Κω και την Ρόδο.
3. Οι διοικήσεις των Δήμων τότε στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις το εγχείρημα αυτό, πράγμα που δεν έκανε η σημερινή Δημοτική Αρχή του Δήμου της Κω αφού με απόφαση του Δημάρχου, απαγορεύτηκε στον πρόεδρο και πολιτικό προϊστάμενο του ΕΦΤ να μεταβεί στο Δουβλίνο και να έχει άποψη, πράγμα που αυτός πειθήνια δέχτηκε.
Είναι φρονιμότερο, το γραφείο τύπου του ΕΦΤ και δι' αυτού η δημοτική αρχή, να αφήσει το μυστρί με την λάσπη και να απαντήσει με ειλικρίνεια στον Κωακό λαό, τον οποίο υποτίθεται ότι υπηρετεί, γιατί καθυστέρησε την πληρωμή των 40 χιλ. ευρώ που έπρεπε να πληρωθούν μέσα στο 2010 και πληρώθηκαν μετά από αφόρητες πιέσεις από το ΕΒΕΔ μόλις στα τέλη Ιουλίου του 2011 και αφού η Ryanair είχε ήδη χτυπήσει καμπανάκι ότι δεν είμαστε φερέγγυοι στις πληρωμές μας?
Είναι φρονιμότερο το γραφείο τύπου του ΕΦΤ και δι' αυτού η δημοτική αρχή, να μας εξηγήσει επιτέλους αν η αφορμή για το σπάσιμο του συμβολαίου ήταν η μεγάλη καθυστέρηση της πληρωμής της συμμετοχής του ΕΦΤ, αφού όλα τα υπόλοιπα μέρη , πλην του ΕΦΤ, τήρησαν την συμφωνία
Είναι φρονιμότερο να μας εξηγήσει το γραφείο τύπου του ΕΦΤ και δι' αυτού η δημοτική αρχή, πια ήταν η αιτία αυτής της πολύ μεγάλης καθυστέρησης στην καταβολή της δόσης, δεδομένου ότι τα χρήματα υπήρχαν στο ταμείο του ΕΦΤ από τους δήμους Ηρακλειδών και Δικαίου, την προηγούμενη δηλαδή διοίκηση και ο ΕΦΤ δεν υπόκειται σε δημόσια λογιστική γραφειοκρατία οπότε η πληρωμή της οφειλής ήταν απλά μια απόφαση του ΔΣ και μια υπογραφή.
Είναι φρονιμότερο τέλος, τα στελέχη της Δημοτικής Αρχής, όσο συμπορεύονται με τον κ. Καϊσερλη, να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν εκλεγεί από τον Κωακό λαό για να τον υπηρετούν και όχι για να θυσιάζουν τα πάντα στο βωμό των προσωπικών τους βλέψεων ή εμμονών.
Ηλίας Δ. Σιφάκης
Δημοτικός Σύμβουλος
Υπεύθυνος Τομέα Οικονομίας & Τουρισμού
Δύναμη Αλλαγής