Συμπαράταξη Ελπίδας: στιγμές πολιτικού παραλογισμού
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: στιγμές πολιτικού παραλογισμού στο τόπο μας με 2 παραδείγματα
Α. το ένα στρατόπεδο μας πληροφορεί ότι:
Ο Δήμος Κω και η Κτηματολόγιο ΑΕ συμφώνησαν για την μεταγραφή των πράξεων εφαρμογής στο Κτηματολόγιο Κω: Για μια ακόμη φορά ακούμε από τον κ. Γερασκλη να μας λέει ότι έλυσε το πρόβλημα των μεταγραφών μετά από συνάντηση του με την ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ. Μόνο που το πρόβλημα είναι αλλού και το γνωρίζει ο κ. Γερασκλης, ο οποίος όμως λόγω της προεκλογικής περιόδου κάνει την μικρο-πολιτική του.
Η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ δεν έχει καμιά δουλειά με το κτηματολόγιο Κω-Λερου. Από μια πλευρά ευτυχώς! Το κτηματολόγιο μας το διαχειρίζεται το υπουργείο Δικαιοσύνης. Έχει τον δικό του κανονισμό λειτουργίας που βάσει της συνθήκης παραχώρησης των Δωδεκανήσων στην Ελλάδα δεν τροποποιείται ούτε αντικαθίσταται. Η λύση για την μεταγραφή είναι η συνεργασία του Δήμου μας με την Διοίκηση του Κτηματολογίου και το υπουργείο Δικαιοσύνης. Ένας δρόμος είναι αυτός της πίεσης από την μεριά του Δήμου για την τεχνική στελέχωση του κτηματολογίου για την πρόσληψη τεχνικών και νομικών επιστημόνων. Η άλλη σωστή κίνηση θα ήταν η απόσπαση μηχανικών των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου μας στο κτηματολόγιο. Λύση μερικής αποδοτικότητας που εφαρμόστηκε στο παρελθόν με επιτυχία. Η με πολιτική απόφαση του κ. Δημάρχου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ!!! {θυμηθείτε δήλωση του κ. Δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο σε ερώτηση μας} επιστροφή του πολ. μηχανικού κ. Φανάρα στις τεχνικές υπηρεσίες στέρησε την δυνατότητα των σημειακών, έστω, μεταγραφών που έγιναν μέχρι το 2007.
B. το άλλο στρατόπεδο μας πληροφορεί ότι:
Η σύγκρουση μου με τον Κυριτση είναι ιδεολογική και όχι προσωπική είπε ο κ. Καίσερλης στην Κέφαλο!
Δηλαδή ένας είναι δεξιός και ο άλλος αριστερός; Ο ένας πιστεύει στην σχεδιασμένη οικονομία και ο άλλος στην ελεύθερη αγορά; Ο ένας είναι πραγματιστής και ο άλλος οραματιστής; Ο ένας σκέφτεται με την Αριστοτελική λογική και ο άλλος την Πλατωνική; Ο ένας είναι δυτικότροπος και ο άλλος ανατολίτης; Η μήπως ο ένας πιστεύει στον υλισμό και ο άλλος στον ιδεαλισμό;
Τίποτα από όλα αυτά. Συνεπώς οι διαφορές τους δεν είναι ιδεολογικές. Είναι συμφεροντολογικές που βαφτίζονται τώρα και ως ιδεολογικές!!!
Ο ένας εκφράζει τα συμφέροντα μιας ομάδας που για χρόνια είχαν αποκούμπι την δημοτική εξουσία και το δημοτικό χρήμα. Ο άλλος εκφράζει αυτούς που ένιωθαν αδικημένοι ή ήταν αποκλεισμένοι και που κατάφεραν επιτέλους! να πάρουν την θέση τους το 2006 και που με κάθε θυσία θέλουν να την διατηρήσουν! Όμως τώρα οι παλιοί κερδισμένοι και τώρα δυσαρεστημένοι αντεπιτίθενται και αυτοί αμύνονται! Σε αυτή την τυφλή μάχη εξουσίας θα ακούγονται πολλοί παραλογισμοί. Όπως αυτά περί ιδεολογικής διαφοράς μεταξύ Κυρίτση-Καίσερλη.
Όλοι μας ξέρουμε πως μοιάζουν πάρα πολύ! Κι οι ίδιοι το ξέρουν!
Ο κ. Κυρίτσης αναγνωρίζει ότι ο κ. Καίσερλης είναι πατέρας του και τον αντιγράφει!
Ο κ. Καίσερλης ξέρει ότι ο Κυρίτσης είναι παιδί του και ανεβάζει το μίσος του στο…ανώτερο επίπεδο! Αυτό της Ιδεολογίας!
Γ. Μια λέξη μόνο: Μας υποτιμούν.
Νίκος Μυλωνάς