Δύναμη Αλλαγής: «ο δρόμος είναι ένας και είναι μονόδρομος»

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Δελτία Τύπου

Δύναμη Αλλαγής

Σε λίγες μέρες, εκ του νόμου, πρέπει να συζητήσουμε στο Δ.Σ. το πρόγραμμα έργων του δήμου μας για το 2013 και τον Προϋπολογισμό του.

Δε θέλουμε να σχολιάσουμε, επί του παρόντος, την υλοποίηση των αντίστοιχων έργων και των προϋπολογισμών των ετών 2011 και 2012.

Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ το βλέπουμε και το ζούμε δυο χρόνια τώρα, σε όλο το νησί.
Χάσαμε, δυστυχώς, πολύτιμο χρόνο.

Το ερώτημα που μπαίνει σήμερα επιτακτικά, ζητώντας απάντηση, είναι ένα:
Θα ΧΑΣΟΥΜΕ και άλλο χρόνο;

Την απάντηση πρέπει να τη δώσει η δημοτική αρχή, γιατί οι πολίτες έχουν ξεκάθαρη θέση και λένε: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
Δε μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η απραξία που καταστρέφει το νησί και το μέλλον του.

Εμείς από τον Αύγουστο, μιλήσαμε για τους βραχυπρόθεσμους, τους μέσο και μακροπρόθεσμους στόχους που πρέπει να συναποφασίσουμε, να δεσμευτούμε και να υλοποιήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

Η ¨ΑΤΖΕΝΤΑ 2035¨ είναι το προζύμι.

Πολίτες και δήμος, να συμφωνήσουμε, να σηκώσουμε τα μανίκια και να δουλέψουμε.

Αντί απάντησης, στην πρόταση αυτή, η δημοτική αρχή συνεχίζει την πολιτική της που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη «ξέρα» τις δημοτικές επενδύσεις, σε ασφυκτικό «πνίξιμο» τις επιχειρήσεις του νησιού και στην απόγνωση όσους συνεργάζονται με το δήμο, αφού δεν τους πληρώνει ποτέ έγκαιρα και τους αναγκάζει με δικαστικές αποφάσεις να πάρουν τα λεφτά και τα δεδουλευμένα τους.
Την ίδια ώρα, χρηματοδοτεί την παρασιτική οικονομία.

Τι πρέπει να κάνουμε;

Πρώτον, έπρεπε ήδη να έχει κατατεθεί για δημόσια διαβούλευση το πρόγραμμα του 2013.
Δεύτερον, το πρόγραμμα πρέπει να είναι συγκροτημένο, ξεκάθαρο, να αγκαλιάζει όλο το νησί.
Τρίτον, να είναι σοβαρά κοστολογημένο, στοχεύοντας στην αξιοποίηση Ευρωπαϊκών κυρίως πόρων και δευτερευόντως σε Εθνικούς πόρους.
Τέταρτον, τα ανταποδοτικά τέλη να είναι πράγματι ανταποδοτικά, γιατί δε μπορεί να εισπράττεις ΔΗΦΟΔΩ και να το μετατρέπεις σε «αέρα κοπανιστό» διοχετεύοντας το οπουδήποτε αλλού, εκτός από εκείνους στους οποίους πρέπει.
Πέμπτον, οι ίδιοι πόροι, τα λεφτά δηλαδή του κάθε δημότη που πάνε στο δήμο, πρέπει να πιάνουν τόπο επενδυόμενα σε όλο το νησί στο σύνολο και όχι σε μέρος των πολιτών.

Αυτοί είναι οι ελάχιστοι πέντε κανόνες σύνταξης προγράμματος έργων και προϋπολογισμού.

Μπορεί να τα εγγυηθεί αυτά η σημερινή δημοτική αρχή;

Η απάντηση είναι ΟΧΙ και βγαίνει αβίαστα από τους απλούς πολίτες και από αρκετά στελέχη της ίδιας της δημοτικής αρχής, που ακούνε τους πάντες να τους μιλούν για τη μηδενική παραγωγή έργου, για την απαξίωση του δήμου, για την εγκατάλειψη του νησιού.

Το ότι με καθυστερήσεις, «κωλοτούμπες» και πισωγυρίσματα, που στοιχίζουν σε χρόνο και χρήμα, ξεκίνησαν «κούτσα-κούτσα» να κάνουν έργα δικά μας, δεν είναι αρκετό.
Αν και η μικροψυχία δεν τους αφήνει να παραδεχτούν ότι, μετά από δυο χρόνια πλήρους στασιμότητας, κάνουν έργα δικά μας, εμείς λέμε:
«Δεν πειράζει.
Ας κάμουν, για το καλό της Κως τα έργα και ας μη λένε τίνος είναι. Η ΚΩΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ και μόνο αυτή.

Σήμερα βέβαια δεν έπρεπε να μιλούμε για τα έργα αυτά , γιατί έπρεπε ήδη να είχαν τελειώσει και να είχαν δοθεί στο Λαό.

Τώρα έπρεπε σε όλο το νησί να υπάρχει ένα μεγάλο εργοτάξιο νέων έργων και να διεκδικούμε, απ' όπου μπορούμε, όλα αυτά που ΑΝΗΚΟΥΝ και ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.

Δύο χρόνια μετά τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» έπρεπε ΟΛΟΙ οι δημότες του νησιού να νοιώθουν ότι είμαστε καλύτερα από πριν, να βλέπουν ότι ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΗΜΟΣ δουλεύει σοβαρά και δεν αφήνει κενά με την κατάργηση των τριών πρώην δήμων.

Ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ως νόμος και τα πλεονεκτήματα του νησιού μας, μπορούν να δώσουν ώθηση προς τα εμπρός στον τόπο μας.

Η επίκληση των δυσκολιών του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» είναι δικαιολογία όσων δεν έχουν σχέδιο, δε θέλουν να δουλέψουν και δεν αντιλαμβάνονται τις υποχρεώσεις του δήμου απέναντι στους δημότες.

Τα έργα υποδομών, οι παρεμβάσεις στην εικόνα και τη λειτουργία του νησιού, οι δράσεις προώθησης του τουρισμού, ο πολιτισμός, και ο αθλητισμός, η στήριξη της οικογένειας και των μικρομεσαίων, έπρεπε να είναι καθημερινή αγωνία και μέριμνα του δήμου.

Αντί αυτής της μέριμνας, έχουν μπει όλα στο περιθώριο, με καταστρεπτικά αποτελέσματα για την ανάπτυξη και την οικονομία, με πρώτη και κύρια την ανερμάτιστη και μέχρι τώρα εγκληματική πρακτική που ακολούθησαν στο ζήτημα της RYANAIR, ρισκάροντας να χαθεί για την Κω ένα από τα λίγα εργαλεία αντιμετώπισης της Λερναίας Ύδρας του All inclusive και των μονοπωλίων.

Ξαναλέμε: δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια καθυστερήσεων.
Η πολιτική δε γίνεται με πείσματα και εμμονές.

Ο δρόμος είναι ΕΝΑΣ και είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

Η Κως οφείλει και πρέπει να αντέξει και να ζήσει μέσα στη θύελλα που έχει «πλακώσει» στην Ελλάδα.

Έχουμε τα φόντα ως νησί.
Έχουμε ως δήμος τις οικονομικές δυνατότητες.
ΔΕΝ έχουμε καμιά δικαιολογία να αποτύχουμε.

Κοινοποίησε αυτή τη σελίδα

FacebookMySpaceTwitter