«Μιλάει» ελληνικά το MySpace
Σε νέα φάση ανάπτυξης εισέρχεται το MySpace στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της αποκλειστικής συνεργασίας της 24Media με τη MySpace Incorporations: το MySpace αποκτά πλέον την ελληνική του έκδοση ( http://gr.myspace.com/ ), με αποκλειστικό περιεχόμενο από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το MySpace είναι η μεγαλύτερη online μουσική κοινότητα στον κόσμο, αποτελώντας ένα από τα σημαντικότερα τμήματα της News Corporation.
Η σελίδα του ελληνικού MySpace σχεδιάστηκε από την 24Media υιοθετώντας σε τοπικό επίπεδο τις καινοτόμες εφαρμογές που προσφέρει το MySpace παγκοσμίως. Απόλυτα φιλική προς τον επισκέπτη, η κεντρική σελίδα έχει διαμορφωθεί με τρεις βασικές υποκατηγορίες:
1) Επιλογές – Προώθηση Branded Exclusive Content, reviews, new releases
2) Προτάσεις – Προώθηση MySpace Content, most streamed artists, MySpace Charts
3) Διαγωνισμοί – Προώθηση δωρεάν εισιτηρίων, cd, merchandising
Παράλληλα, μέσα από την «κοινότητα» του MySpace, μπορεί κανείς να μοιραστεί φωτογραφίες, βίντεο, νέα και ενδιαφέροντα μ’ ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο κοινών φίλων.
«Με καινοτόμες υπηρεσίες προς τους χρήστες και με πλούσιο περιεχόμενο από την Ελλάδα, το MySpace θέτει την ελληνική μουσική στη διάσταση που της αξίζει παρέχοντας της “τον δικό της χώρο”. Επιδίωξή μας είναι το κτίσιμο μιας νέας, αναβαθμισμένης σχέσης με τους Έλληνες μουσικόφιλους τόσο σε online όσο και offline επίπεδο. Στην επιχειρηματική του διάσταση, βλέπουμε το ελληνικό MySpace, ως μια ιδιαίτερα δυναμική, πρωτότυπη και αποδοτική πλατφόρμα επικοινωνίας για τους διαφημιζομένους», δήλωσε ο Υπεύθυνος Εταιρικής Ανάπτυξης της 24MEDIA, Γιάννης Μιράμπιτας.
Η 24Media, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος, θα διαχειρίζεται τόσο το δημιουργικό περιεχόμενο του MySpace, όσο και τις όποιες επιχειρηματικές ευκαιρίες συνεπάγεται η δραστηριότητά του στην Ελλάδα και την Κύπρο.