«Life in a day»: Μια πρωτοβουλία των διάσημων κινηματογραφικών παραγωγών Ridley Scott και Kevin MacDonald για την κοινότητα του YouTube
Το YouTube ενώνει τις δυνάμεις του με τους διάσημους παραγωγούς ταινιών Ridley Scott και Kevin Macdonald, προσκαλώντας ανθρώπους από ολόκληρο τον πλανήτη να συμβάλλουν στη δημιουργία του πρώτου ντοκιμαντέρ μεγάλης διάρκειας, βασισμένο πλήρως σε user generated περιεχόμενο που θα καταγραφεί αποκλειστικά μέσα σε μια μόνο ημέρα, στις 24 Ιουλίου 2010. Το ιστορικό κινηματογραφικό έργο με τίτλο "Life in a day", αποτελεί μια πειραματική ιδέα που υλοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα, ζητώντας από ανθρώπους σε κάθε γωνιά της γης να αποτελέσουν κομμάτι της ιστορίας, αποθανατίζοντας στιγμιότυπα της ζωής τους το Σάββατο 24 Ιουλίου και να «ανεβάσουν» το περιεχόμενο στο δικτυακό τόπο www.youtube.com/lifeinaday.
Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Kevin MacDonald -των ταινιών State of Play, Last King of Scotland και Touching the Void-, έχει αναλάβει τη σκηνοθεσία, συγκεντρώνοντας το πιο συγκλονιστικό περιεχόμενο σε ένα κινηματογραφικό φιλμ μακράς διαρκείας. Η παραγωγή του έργου έχει ανατεθεί στον Ridley Scott –των ταινιών Robin Hood, Gladiator και Black Hawk Down- και θα πραγματοποιηθεί από την εταιρεία του Scott Free Productions. Επιπλέον, οι χρήστες των οποίων τα βίντεο θα αξιοποιηθούν στην τελική μορφή του φίλμ από το διάσημο παραγωγό, θα αναγνωριστούν ως συμπαραγωγοί της ταινίας, ενώ 20 τυχεροί θα έχουν τη δυνατότητα να παραστούν στην παγκόσμια πρεμιέρα του φίλμ, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του Sundance Film Festival το 2011.
To "Life in a day" είναι μία από τις ποικίλες προσπάθειες του YouTube να ωθήσει ακόμη παραπέρα τα όρια της μουσικής, της τέχνης και του κινηματογράφου. Η συμφωνική ορχήστρα του YouTube και η πρόσφατη συνεργασία του YouTube Play με το μουσείο Guggenheim, είναι ορισμένα μόνο παραδείγματα της σύγκλισης του online video με τις παραδοσιακές μορφές τέχνης και το "Life in a day" εισάγει αυτό το concept στο χώρο των κινηματογραφικών ταινιών.
Ο σκηνοθέτης Kevin Macdonald δήλωσε σχετικά: «Το Life in a day είναι μια χρονοκάψουλα που θα μεταφέρει στις μελλοντικές γενιές το πώς ήταν να ζεις την 24η Ιουλίου 2010. Είναι ένα μοναδικό πείραμα στη κοινωνική κινηματογραφία και ο καλύτερος τρόπος για να συγκεντρωθεί ένα απεριόριστο απόθεμα περιεχομένου από την παγκόσμια online κοινότητα».
«H LG πιστεύει στην έμπνευση που βρίσκεται στην καθημερινότητά μας και επιδιώκει να κάνει τη ζωή των ανθρώπων πιο όμορφη και ευχάριστη μέσα από την τεχνολογία και στο Life in a day αναγνωρίζουμε στοιχεία αυτής της φιλοσοφίας», σχολίασε ο Dermot J. M. Boden, Διευθυντής Marketing της LG Electronics, συμπληρώνοντας: «Για την LG, η ιδέα αυτή αποτελεί μια ευχάριστη ευκαιρία να συνδεθεί με τους χρήστες του YouTube σε προσωπικό και συναισθηματικό επίπεδο και είναι αμοιβαία επωφελές για όλους μας. Η πρωτοβουλία αυτή ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της LG που αποτυπώνεται στο σλόγκαν "Η Ζωή είναι ωραία"»!