«Παιδί, Άσκηση και Ποιότητα Ζωής»: ημερίδα από το ΑΠΘ - Γεώργιος Τσιάκαλος, Η σημασία της φυσικής αγωγής στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου - περίληψη
- «Παιδί, Άσκηση και Ποιότητα Ζωής»: ημερίδα από το ΑΠΘ
- 1. Karsten Froberg, Φυσική δραστηριότητα των παιδιών – Σχέσεις με την παχυσαρκία και την υγεία - περίληψη
- 2. Τζίνα Τσίχλα, Το παιδί της διπλανής πόρτας - περίληψη
- 3. Χρήστος Κοτζαμανίδης, Βιολογικά όρια στην άσκηση του παιδιού - περίληψη
- 4. Γεώργιος Τσιάκαλος, Η σημασία της φυσικής αγωγής στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου - περίληψη
- 5. Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου , Το ενιαίο μοντέλο της Φυσικής Αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα της Κύπρου - περίληψη
- 6. Γιάννης Θεοδωράκης, O ρόλος της άσκησης στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ψυχικής υγείας των μαθητών - περίληψη
- Όλες οι σελίδες
4. Γεώργιος Τσιάκαλος, Η σημασία της φυσικής αγωγής στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου - περίληψη
To δημοκρατικό και ανθρώπινο σχολείο που είναι απαίτηση των σύγχρονων κοινωνιών έρχεται να ικανοποιήσει, τόσο την ανάγκη εκσυγχρονισμού του εκπαιδευτικού συστήματος για την παροχή παιδείας υψηλής ποιότητας, όσο και την ανάγκη κοινωνικής δικαιοσύνης.
Δημοκρατικό είναι ένα σχολείο στο οποίο συμμετέχουν όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε άλλη ιδιαιτερότητα (λόγω κοινωνικής καταγωγής, ιδιαίτερου πολιτισμικού περιβάλλοντος, αναπηρίας κ.ά.) και στο οποίο όλα τα παιδιά αποκτούν όλα εκείνα τα εφόδια που χαρακτηρίζουν σήμερα ένα μορφωμένο άνθρωπο.
Ο στόχος της παροχής παιδείας υψηλής ποιότητας σε όλα τα παιδιά προϋποθέτει ένα σχολείο διαφορετικό από το σημερινό και στο σχολείο αυτό τα παραδοσιακά γνωστικά αντικείμενα καλούνται να παίξουν ένα διαφορετικό ρόλο. Αυτό ισχύει και για τη φυσική αγωγή.