«Παιδί, Άσκηση και Ποιότητα Ζωής»: ημερίδα από το ΑΠΘ - Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου , Το ενιαίο μοντέλο της Φυσικής Αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα της Κύπρου - περίληψη
- «Παιδί, Άσκηση και Ποιότητα Ζωής»: ημερίδα από το ΑΠΘ
- 1. Karsten Froberg, Φυσική δραστηριότητα των παιδιών – Σχέσεις με την παχυσαρκία και την υγεία - περίληψη
- 2. Τζίνα Τσίχλα, Το παιδί της διπλανής πόρτας - περίληψη
- 3. Χρήστος Κοτζαμανίδης, Βιολογικά όρια στην άσκηση του παιδιού - περίληψη
- 4. Γεώργιος Τσιάκαλος, Η σημασία της φυσικής αγωγής στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου - περίληψη
- 5. Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου , Το ενιαίο μοντέλο της Φυσικής Αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα της Κύπρου - περίληψη
- 6. Γιάννης Θεοδωράκης, O ρόλος της άσκησης στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ψυχικής υγείας των μαθητών - περίληψη
- Όλες οι σελίδες
5. Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου , Το ενιαίο μοντέλο της Φυσικής Αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα της Κύπρου - περίληψη
Στο νέο αναλυτικό πρόγραμμα της Κύπρου η φυσική αγωγή αντιμετωπίζεται σαν ένα πολυδιάστατο γνωστικό αντικείμενο.
Εκμεταλλεύεται τον όρο “edutainment” που είναι η διάσταση μάθησης μαζί με την ευχαρίστηση. Στοχεύει στη λειτουργία και τις ανάγκες του σώματος, τη βελτίωση της υγείας σε μακροπρόθεσμη βάση και την ανάπτυξη στοιχείων του χαρακτήρα και της προσωπικότητας.
Το πρόγραμμα οργανώνεται με τη λογική
1. θεματικές ενότητες (α. κινητικές δεξιότητες, β. μαθητής, γ. κοινωνία)
2. τι πρέπει να μάθουν οι μαθητές (α. σκοποί, β. στόχοι, γ. επιδιώξεις)
3. με ποιον τρόπο θα αποκτήσουν αυτή τη γνώση (διδακτικές μέθοδοι)
4. με προκαθορισμένους δείκτες επιτυχίας
5. με τον τρόπο που θα αξιολογηθεί η γνώση που απόκτησαν (έλεγχος).