«Παιδί, Άσκηση και Ποιότητα Ζωής»: ημερίδα από το ΑΠΘ - Γιάννης Θεοδωράκης, O ρόλος της άσκησης στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ψυχικής υγείας των μαθητών - περίληψη
- «Παιδί, Άσκηση και Ποιότητα Ζωής»: ημερίδα από το ΑΠΘ
- 1. Karsten Froberg, Φυσική δραστηριότητα των παιδιών – Σχέσεις με την παχυσαρκία και την υγεία - περίληψη
- 2. Τζίνα Τσίχλα, Το παιδί της διπλανής πόρτας - περίληψη
- 3. Χρήστος Κοτζαμανίδης, Βιολογικά όρια στην άσκηση του παιδιού - περίληψη
- 4. Γεώργιος Τσιάκαλος, Η σημασία της φυσικής αγωγής στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου - περίληψη
- 5. Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου , Το ενιαίο μοντέλο της Φυσικής Αγωγής στα νέα αναλυτικά προγράμματα της Κύπρου - περίληψη
- 6. Γιάννης Θεοδωράκης, O ρόλος της άσκησης στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ψυχικής υγείας των μαθητών - περίληψη
- Όλες οι σελίδες
6. Γιάννης Θεοδωράκης, O ρόλος της άσκησης στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ψυχικής υγείας των μαθητών - περίληψη
Η άσκηση δεν επιδρά μόνο στη σωματική υγεία των ατόμων, αλλά και στην ψυχική. Διαρκώς πληθαίνουν οι εργασίες που δείχνουν ότι η άσκηση και η συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες σχετίζονται με καλύτερη απόδοση γνωστικών λειτουργιών, περιορισμό του άγχους και της κατάθλιψης, αύξηση της θετικής διάθεσης, της αυτοεκτίμησης, της αυτοπεποίθησης, και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ψυχικής ευεξίας.
Στην κατεύθυνση αυτή, ο ρόλος της φυσικής αγωγής σήμερα είναι πολύ πιο διευρυμένος και τα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους αυτή την αλληλεπίδραση μεταξύ των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
Ιδιαίτερα για τους μαθητές, η άσκηση σε συνδυασμό με ψυχολογικές τεχνικές δεξιοτήτων ζωής που έχουν αναπτυχθεί, μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να θέτουν στόχους, να ελέγχουν το στρες, να αναπτύσσουν την αυτοπεποίθηση, την αυτοσυγκέντρωση, τον αυτοέλεγχο, και για τα σπορ, και για τα μαθήματα στο σχολείο, και για την καθημερινή τους ζωή.
Τότε και η φυσική αγωγή ανταποκρίνεται καλύτερα στον απώτερο ρόλο της που είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των μαθητών.
- << Προηγούμενο
- Επόμενο