Υβριδικά αυτοκίνητα: μια παλιά ιστορία

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Αυτοκίνητο

General  Motors XP 833

Το 1899, ο Φερδινάνδος Πόρσε, νεαρός μηχανικός τότε στη Jacob Lohner & Co., κατασκευάζει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο.

Το 1900, ο Henri Pieper, κατασκευαστής αυτοκινήτων από το Βέλγιο παρουσιάζει ένα υβριδικό όχημα με ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες κι ένα μικρό βενζινοκινητήρα.

Lohner - Porsche
Το 1901, η Jacob Lohner & Co., παράγει το πρώτο Lohner Porsche, βασισμένο στο πρωτότυπο του Πόρσε.

Το 1907 κατασκευάζεται το γαλλικό υβριδικό AL, από την L'Energie Electro-Mécanique.

Wood's Dual Power Car
Το 1917 κατασκευάζεται το Wood's Dual Power Car, από την ομώνυμη εταιρεία στο Σικάγο.

Microdot
Από τότε έπρεπε να περιμένουμε μέχρι το 1969 για το General Motors XP-883, με επόμενο το Microdot, σχεδιασμένο από τον William Towns.

Twike
Το 1986 παρουσιάζεται το Twike, σχεδιασμένο από μια ομάδα Ελβετών φοιτητών. Το όχημα κινείται με ηλεκτροκινητήρα ή με πετάλια σαν ποδήλατο, ενώ εξακολουθεί να παράγεται σε περιορισμένο αριθμό ακόμα και σήμερα.

Gaselle
Την ίδια χρονιά η Honda παρουσιάζει την υβριδική Gaselle κατασκευασμένη στο χέρι από τον Sarabjit Gandhi για την Expo 1986 του Βανκούβερ. Ο ίδιος ο Sarabjit οδήγησε το δημιούργημά του από τη Νέα Υόρκη στο Βανκούβερ – μια απόσταση 8050 χλμ- σε 16 μέρες.

Από το 1986 μέχρι το 1997, που εμφανίζεται στην ιαπωνική αγορά το Toyota Prius (με επόμενο το Honda Insight, το 1999), κατασκευάσθηκαν κάποια υβριδικά λεωφορεία και φορτηγά από την Hino, τη Nissan, την Isuzu και την Toyota.

Το 2000 η Toyota λανσάρει το Prius στην αμερικάνικη αγορά και τη συνέχεια, λίγο – πολύ, την ξέρετε…

 

Κοινοποίησε αυτή τη σελίδα

FacebookMySpaceTwitter