Ειδήσεις

Δέκα δισεκατομμύρια τραγούδια από το iTunes

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Διαδίκτυο

iTunes

Δέκα δισεκατομμύρια τραγούδια έχουν "κατεβάσει" μέχρι σήμερα οι χρήστες του iTunes, όπως ανακοίνωσε η Apple. Τυχερός της υπόθεσης, πάντως, φαίνεται να είναι κάποιος Louie Sulcer, από το Woodstock της Georgia, ο οποίος "κατέβασε" το τραγούδι "Guess Things Happen That Way" του Johnny Cash. Με αυτό το τραγούδι, που ήταν το δέκατο δισεκατομμυριοστό, κέρδισε κουπόνι δώρου 10.000 δολαρίων για το iTunes.

Bloom Box: η κορυφαία εναλλακτική πηγή ενέργειας;

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Επιστήμη-Τεχνολογία

Η κατασκευάστρια εταιρία, Bloom Technology, ήδη μετρά 8 χρόνια λειτουργίας. Αναπτύσσει το Bloom Box κάτω από άκρα μυστικότητα αν και ήδη έχει χρηματοδοτηθεί από VC's με περισσότερα από 400 εκατομμύρια δολάρια.

Πόσο φλερτάρουμε στο ίντερνετ;

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Διαδίκτυο

Πόσο φλερτάρουμε στο ίντερνετ;

Ο Θεός του Έρωτα ζει και βασιλεύει, ρίχνοντας τα βέλη του και online. Όσοι αναζητούν  τον έρωτα στρέφονται πλέον και στο internet, καθώς το 27% θεωρεί ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις νέες γνωριμίες. Έτσι, η διαδικτυακή αναζήτηση συντρόφου συνιστά την τρίτη δημοφιλέστερη μέθοδο γνωριμίας. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, για τους Έλληνες, το «προξενιό» μέσω φίλων παραμένει διαχρονικά η πιο δημοφιλής μέθοδος γνωριμίας, ενώ έπεται η κοινωνική δικτύωση.

Η γνώση στον πυρήνα της οικονομικής ανάκαμψης

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Παιδεία

Εικόνα: Solofotones, Gimnasia para el cerebro

Το μέλλον μας στηρίζεται σε μια οικονομία βασισμένη στη γνώση, όπου η εκπαίδευση, η έρευνα και η καινοτομία παρέχουν τις κύριες πηγές της οικονομικής μεγέθυνσης, της απασχόλησης και της ανταγωνιστικότητας.

Ετερογένεια ζήτησης

Δημιουργήθηκε: . Στήλη: Τουρισμός

Ετερογένεια ζήτησης

Ζούμε στον τέταρτο πιο δημοφιλή προορισμό της Ελλάδας. Οι περισσότεροι άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμαστε στην τουριστική βιομηχανία του τόπου μας, κινούμαστε, συνομιλούμε, εκφράζουμε απόψεις και σκέψεις γύρω από τον τουρισμό μας, κάνουμε προβλέψεις κάθε χρόνο για την επικείμενη σαιζόν, προσφέρουμε υπηρεσίες στους επισκέπτες μας.
Και όμως, πόσο καλά γνωρίζουμε τον τουρισμό;

Κοινοποίησε αυτή τη σελίδα

FacebookMySpaceTwitter